Buncover

Tja hoe noem je het in het nl. Haarnetje. Knotnetje. Ik weet het niet dus daarom heb ik de Engelse benaming aangehouden....... 


Mijn lieve nichtje was jarig en ik wist niet goed wat ik moest geven. Gehaakte knuffel is ze altijd wel voor te porren maar ja ze heeft er al zoveel......

Tot ik ineens een idee kreeg. Ze rijd samen met haar zusje paard. Maar ze hebben maar een buncover en daar doen ze dan om beurten mee met wedstrijden. 


Eerst nog op zoek geweest naar een gratis patroon. Maar dat lukt niet. Zeker niet als je deze gezien hebt. Gelukkig stelde ik nog de vraag aan mijn zus of rood een idee was. Nee dus want het moet of zwart of wit zijn......




En het was wel weer wennen om met haaknaald 1.5 te haken maar ook wel erg leuk om te doen. En uiteindelijk ook wel zo weer klaar.


Tot slot de link naar het kooppatroon.

https://www.ravelry.com/patterns/library/ballerina-bun-cover

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...