Buggyboekje Giraffe

Een collega is zwanger en ik was al aan het nadenken over een cadeautje toen dit nieuwe patroon voorbij kwam. Ik heb gelijk een heel pakket besteld.


Een patroon wat zeker niet moeilijk is om te haken. Maar ook erg leuk om te doen!


Vooral het in elkaar naaien. Dan begint het wat te worden.


Het patroon is verder duidelijk. Af en toe moest je eigen creativiteit gebruiken.



In het boekje zit knisperfolie maar hij zou mijns inziens ook heel goed leuk zijn zonder folie.


Klaar om weg te geven!

Nog een link naar het patroon.
https://www.cutedutch.nl/collections/cutedutch-patronenboekjes/products/cutedutch-patroonboekje-buggyboekje-giraf
                                               

2 opmerkingen:

  1. Leuk kraamcadeautje. Voor een baby is het geknisper van het boekje echt aantrekkelijk, net als het spiegeltje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...