Yla box Toillettas

Ik bestel af en toe los de Yla box. Soms omdat het onderwerp me aanspreekt of de ontwerper. Deze keer sprak me het onderwerp wel aan. Ik ga op vakantie en neem mee:


Zie de verschillen met de foto hieronder


Het patroon is niet moeilijk maar toch heb ik de tas totaal wel 2x gehaakt denk ik.
Maar ik las niet altijd goed. Ip halve stokjes vasten haken. Een heel blok roze vergeten. En die miste ik toch wel terwijl hij al helemaal klaar was toch weer een heel eind uitgehaald.....


Ik ben wel bij dat ik het gedaan heb. Zo is hij naar mijn zin. Ik bleef me er anders aan storen!!


Kreeg nog hulp van min dochter voor het vlechten. Wat een schatje is het toch!
Patroon kan ik niet delen. Het is een exclusief patroon voor die YLA box en dus niet te koop.

Ik hen ook de eerste Cute Dutch box binnen. Daar moet ik nog aan beginnen.
Ik vind hem wel heel anders dat de YLA box. Eind van de maand krijg ik weer beide binnen ( YLA box is nu een abonnement Cute Dutch nog een een losse) Ik wil er dan een blog aan wijden om ze te vergelijken. Ik heb er al we ideeën over maar wil box nummer 2 afwachten om zeker te weten of ook zo is.

Wordt vervolgd dus!!

1 opmerking:

  1. Leuke tas. Goed dat je de foutjes hebt hersteld. Nu is hij echt mooi. Ik ben benieuwd naar jouw vergelijking van de twee boxen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...