Carolientje warme truien dag wedstrijd nr3

 Omdat ik voor het vorige truitje koos voor de soft bleef de furry liggen. Maar intussen kwamen er wel ideeën om hier ook wat mee te haken.



En dit is het resultaat geworden. Aan elk uiteinde van het truitje een randje furry. I.c.m. met het twinkle garen. Het is een beetje het model van het eerste truitje. Maar het golft meer aan de onderkant omdat het furry garen best dik is. Daarom heb ik her bij de mouwen en de kraag voor gekozen om een steek over te slaan.



Tot slot moest ook hier een setje van gemaakt worden. 

Ik koos voor een broekje van het gouden twinkle garen te haken. 

Aan de rand van het schoentje nog een randje furry garen.



Ik vind alle drie de ontwerpen leuk. Maar deze wel de leukste... Door het Furry randje past het ook goed bij het winterse thema.



1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...