Carolientje warme truien dag wedstrijd nr 2

 Na het eerste truitje wat ik gehaakt heb wilde ik nog iets met een bondrandje haken. Ik had 2 soorten maar koos voor de sweethart soft.



Ik was eerst van plan om tot op de hoogte van de mouw te haken maar ik heb het bij 3 toeren gehouden. Dat ik dat randjes over hield waar ik eigenlijk met de softy zou haken vond ik eigenlijk wel leuk.


Vervolgens haakt ik aan de onderkant van het truitje en de mouwen nog een paar toeren met de softy.



Eigenlijk heel simpel maar het effect is zo leuk.


Ik maakt er tot slot nog een broekje en laarsjes en een haarbandje bij.



Op de laarsjes ben ik nog het meest trots!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...