Carolientje warme truien dag wedstrijd. 1

 Caro's atelier schreef een wedstrijd uit voor de warme truien dag. Haak leuke trui voor Carolientje of Kareltje

Je kreeg een basis patroon van een trui. En daar kon je dan jouw variatie van maken.

Nu doe ik niet zo snel met zulke wedstijden mee. Ik heb nooit zoveel vertrouwen in mijn ontwerp kunsten. Maar hier kwamen gelijk al een paar ideeën voorbij in mijn hoofd. En het scheelde dat ik een basis patroon had waar ik op mocht aanpassen. En dat doe ik wel vaker.



Dit is mijn eerste ontwerp. Ik heb er een soort van peplum aan gehaakt. En een wat wijder mouwtje. 


Maar ja toen waren alle ontwerpen af  en opgestuurd. Toen wilde ik ze toch ook afmaken met een broekje, haarbandjes en schoentjes.



Ik maakt de broek met behulp van het patroon van het regenset.


De haarbandjes en de schoentjes weer uit een ander set.

Maar er zaten nog wel 2 ideeën in mijn hoofd. Wordt vervolgd dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...