Haaknaalden

 Al een poos eerder schreef ik over de bowltech haaknaalden. Eerder had ik alleen met een houten punt. Maar later ook kocht ik ze ook met een Clover haaknaald erin. De maten die niet met houten punten gemaakt worden omdat ze dan te dun zijn...

Maar ja als je dat gewend ben wil je eigenlijk niet meer anders.....

Dus probeerde ik voordat de invoerrechten kwamen als je wat in Engeland bestel ze te bestellen maar dat lukt op een of ander manier niet. Mijn Engels is nu ook niet je van het.

Maar toen kwam er een aanbieding voor deze snoepjes voor bij.



En ik weet het zijn niet de goedkoopste naalden. Zeker niet omdat ze ook nog een tussen stuk van hars hebben en je nu ook extra BTW moet betalen. Maar ik vind ze zo mooi. Had nog wat verjaardag geld.


Met een week waren ze in Nederland. ( ze waren al klaar dus vandaar dat ze ook snel verstuurd werden). Dan moet je eerst de btw betalen via de post maar toen ik terug kwam van vakantie lagen ze al op de mat.


Kan er naar blijven kijken. En ik denk dat op termijn de aanvullende maten ook wel gaan komen.....


https://www.bowltechcrochethooks.com/?page=2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...