YLAbox 39: Ruby

Deze maand bestaat de YLA box 3 jaar dus was het tijd voor een jubileum box met een ontwerp van Amilishly.
Ze maakte en ontwerp van Ruby. Ruby kondigt elke maand het thema van de nieuwe box aan.

Ik vond het een uitdaging om. te maken. Het leuke is ook dat Ruby echt kuiten en knieholtes heeft. Maar daarin zat ook een uitdaging. Ik heb het ideebdat ze nog steeds niet op de juiste plek zitten.

Op een gegeven moment was ik ook zo aan het klungelen met het hoofd dat ik haar even weggelegd heb en masr aan het jurkje begonnen ben


Na het knopen van het haar mocht ik voor kapper spelen. Dat is niet helemaal mijn vak.....

Met het eindresultaat ben ik toch nog redelijk tevreden.
En ik begreep dat de box nog te koop is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...