Honinggraat sokken

Op deze sokken ben ik best trots!

 Voor deze sokken had ik het garen al zeker een jaar liggen. Maar ik durfde er nog niet aan te beginnen. 



 Met de kabelsokken ben ik best aan het modderen geweest met de voorwaartse stokje achterlangs.

In het begin was het nog best lastig maar nu snap ik hem eindelijk........ En heb ik spontaan zin om de kabelsokken te gaan  haken



Ik heb  deze sokken nog helemaal volgens patroon gemaakt. Nu ik weet hoe hij in elkaar steekt durf ik hem de volgende keer weer aan te passen naar mijn maat. ( 2 toeren minder bij de voet)


En ga ik na het maken van de extra hak ook gelijk verder met het patroon.


De binnenkant van het patroon vind ik trouwens ook erg leuk. Misschien nog een uitdokteren hoe ik hem het zo ook kan maken.


Link naar het patroon:

https://alasascha.com/patronen/sokken/honingraat-sokken-pdf-patroon

2 opmerkingen:

  1. Goed dat je hebt doorgezet. Deze sokken zijn mooi. Goed idee om gelijk nog een paar sokken te maken nu je weet hoe je het allemaal wilt aanpassen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WIRKLICH TOLLES MUSTER...

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...