Locomotief sokksokken

Ja weer een paar sokken gehaakt.


 Saai he? Maar daarom zo heerlijk om te doen. Ideaal om altijd in je tas te hebben. Voor als je onverwacht wat langer moet wachten in een ziekenhuis of zo.


Deze sokken maakte ik van wol uit mijn sokken abonnement. Deze maand heb ik de laatste bol gekregen omdat ik mij  abonnement niet meer verlengd heb. Ik heb nog 4 bolletjes liggen van het abonnement dus kan nog even vooruit. En het is ook wel leuk om zelf weer te kunnen kiezen.


Het patroon komt uit het boek sokken haken maar is ook los te koop op de site van a la sacha.

https://alasascha.com/patronen/sokken/locomotief-sokken-pdf-patroon




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...