Bollebelly Sally: Jessstijl

Een tijdje geleden kwam ik via een facebook groep deze ontwerpster tegen.  Op dat moment was ik nog bezig met andere dingen ( vooral funny's) aan het haken. 

Maar na de laatste funny die haakte vond ik dat ik het tijd werd om wat anders te gaan haken en de funny's weg te leggen.  En zodoende haakte ik bollebelly Sally



Het leuke is ook dat er kort geleden nog een paasverkleed set gratis mee besteld kon worden. En dat maakt hem wel erg leuk.




Het leuk was dat ik ze met garen uit mijn wolletjes voorraad kon haken. Dus hoefde ik niet te wachten tot de winkel open was.



 

Daardoor is we de kleur roze, geel en oranje iets anders als op het voorbeeld. Maar dat maakt hem dan weer uniek.




De patronen voor Sally kun je hier vinden:

https://jesstijl.nl/product/bollebellys-konijn-sally


Voor het verkleedset:

https://jesstijl.nl/product/bollebellys-pasen-verkleedset

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...