Funny Bunny xxl: Birdy set

Paar weken geleden kwam er een nieuw patroon van de Funny's uit. Het Birdy set. Met een gehaakt lijfje van de cosy fine Faded.



Nu was ik wel wat benieuwd wat voor effect dat garen zou hebben. Ik was bang dat het te druk zou zijn. Maar dat is alles meegevallen. Ik vind het eigenlijk wel mee vallen.



Het kleding set is qua patroon wat meer uitdaging omdat er gehaakt wordt met de overlay techniek. Wat ik wel erg leuk vind om te doen. Het is niet moeilijk.





Op het jurkje komt een zakje waar eigenlijk een vogeltje in hoort. Maar ik ben bang dat hij snel kwijt raakt en dat ik wat krap in mijn garen zit. Dus die heb ik achterwege gelaten.


Op het jurkje zit nog een leuk rijgrandje.




Als je goed op de foto hieronder kijkt zie je een nog een broekje zitten.


En een mooi haarbandje maakt de outfit af. Ik vind een haarbandje in combi met  de oren erbij eigenlijk wel praktischer.



Linkje naar het kleding set

https://www.creamijn.nl/a-63607690/funny-haakpakketten/xxl-funny-kledingset-birdy-grey/#description


Link naar het patroon van het lijfje:

https://www.creamijn.nl/a-63607616/funny-haakpakketten/xxl-funny-bunny-basic-faded-beige-staand-of-zittend/#description



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...