Bollebelly Loes Jesstijl

 En na Sally kon nr 2 ook niet uitblijven.  



Loes de muis.

 Ik paste de kleur van de schoentjes aan. Dit kwam omdat ik Loes haarband met rozen wilde geven.



Ik vond de Narcis bij Sally zo leuk en het geheel opfleuren dat ik dat bij Loes ook wilde doen



Ik heb 2 boeken liggen met allerlei bloemen patronen. Uiteraard kon ik die op dat moment natuurlijk weer niet vinden. Gelukkig hebben we het internet. Dus plukte ik daar een patroon vanaf.




Ik begon er met 1 maar dat vond ik nog wat saai. En twee maakte het geheel af!

Link naar het patroon van Loes:

https://jesstijl.nl/product/bollebellys-muis-loes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...