Funny bear Tilly

 Voor het eerst haakte ik een Funny beer. Ik ben meer van de bunny's maar ik vond het kleding setje van de beer erg leuk. Dus toch maar een keer geprobeerd.




Mede ook met het idee om met dit jurkje een bunny te haken. Maar ik ben er inmiddels wel achter dat dat niet zo gemakkelijk is.




Ik vind hem wel erg leuk geworden. Maar ben er toch niet zo verliefd op als de bunny's. Dus ik denk dat het een eenmalige actie is.





Hier zou je eventueel een pakket kunnen bestellen:

https://www.creamijn.nl/a-51117397/funny-haakpakketten/haakpakket-funny-bunny-nina/#description

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...