Sambadier varken

 De mentor van school van mijn dochter heeft laatst een dochter gekregen. Ik vond het wel leuk om daar een kadootje voor te maken. Maar de eerste weken was hij toch nog thuis dus ik hoefde geen haast te maken. Maar ja dan zijn die weken sneller voorbij dan dat je  denkt...


Dus alsnog snel in de haaknaald gesprongen. 

Een tijdje geleden kwam dit boekje uit. Eerst twijfelde ik wel een beetje. Maar als kraam kadootje zijn ze wel erg leuk.

Dus bestelde ik het boekje met daarbij gelijk een paar samba ballen.


Ze zijn leuk om te haken en eigenlijk is het een werkje wat zo klaar is.


Het grappige was dat  mijn dochter vandaag vrij was en ik voor niks zo hard gewerkt had....


Dit is het boekje. Je kunt het overal bestellen. Zeker ook  bij je reguliere boekwinkel...




1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...