Funny Banny : Nina

 Dit keer bestelde ik een pakket voor Funny Bunny Nina. Een stuk kleiner als de xxl Funny bunny. Maar niet minder schattig!




Bij deze Funny's zitten de meest kleertjes gewoon vastgenaaid. 


Daarom heb ik de haarband ook gelijk maar vastgezet. Kan hij ook niet zoek raken.

Het voordeel van dit pakket is dat het helemaal van de gewone katoen is gemaakt dus voor mij weer makkelijk om aan garen te komen als ik er nog eens een wil maken






Verder heb ik er eigenlijk niet zoveel over te vertellen. Dus daarom als slot nog de link naar Creamijn waar u o.a. de pakketten kunt bestellen.

https://www.creamijn.nl/a-51117397/funny-haakpakketten/haakpakket-funny-bunny-nina/#description



1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...