Knuffeldeken: roodkapje

Even geleden deed ik geheimzinnig. Ik had een iets gemaakt voor m'n nichtje die 16 februari jarig is. Ik had het van de week al opgestuurd en ze kon niet meer wachten om hem open te maken. Dus kan ik er nu over bloggen.






Ik heb in het verleden al wat heel wat knuffels voor haar gehaakt. 1.5 jaar geleden kwam ze naar me toe: Tante Alike ik wil een knuffel van jouw. Ik pak ze op en geef haar een knuffel. Nee niet zo een maar zo een die... ook heeft ( andere nichtje)

Maar omdat ik best al wel wat knuffels gehaakt heb vond ik het eigenlijk wel best. Nu even niet.




Maar ja is het corona... Kun je er niet heen. Heb je ook wel weer zin om een knuffeldeken te haken.. Dan haal je je hand maar weer over je hart.


Dit keer dus roodkapje. Ik hou er van om te variƫren.






En ze  was er zeker blij mee!

Nog even een link naar het losse patroon:

https://woolytoons.com/shop/knuffeldeken-roodkapje?v=63

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...