Knuffeldeken Emma Eend

Ik had voor mn jongste twee kinderen al een hele poos geleden een knuffeldeken gehaakt. Ook al voor nichtjes en neefjes. Maar voor mn oudste dochter nog niet. Ze vroeg er niet om maar ik wist dat ze er ook best graag een wilde hebben. 



 Welke het moest worden wist ik ook al: de eend.



Ze heeft al vanaf haar geboorte een eend als knuffel.



Maar dan wel met een ronde deken. Die vind ze mooier en ik ben dat ook wel met haar eens.



Dat betekent dat je ook een rand van de ronde deken moet uitkiezen. De vierkante kon ik niet zomaar overnemen omdat ik dan met de meerderingen zat. Had ik misschien ook zelf kunnen bedenken maar dit is makkelijker. En een schulprandje is ook wel erg leuk.




En ze is er erg blij mee.



Patroon staat in het eerst boek knuffeldekens haken maar kun je ook online los kopen:

Hier is de link:

https://woolytoons.com/shop/knuffeldeken-emma-eend?v=49

Dat patroon is wel met de vierkante deken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...