Funny Bunny xxl met kledingset dots

 Na het haken van 4 funny's kledingsets met de originelen kleuren had ik wel eens zin om met eigen kleurtjes aan de slag te gaan.



In roze rood tinten.  Dat blijven toch wel mijn lievelings kleurtjes.



Zelfs het lijfje is roze.



Ik had van te voren al bedacht wat ik in welke kleuren wilde haken. Toch heb ik de kleur van de schoentjes op het laatste moment nog verandert. Het werd te veel een kleur roze.



Ik vergiste me toch nog wel in de hoeveelheid garen per kleding stuk. Er gaat per kleding stuk vaak bijna een hele bol in en bij somige zelfs meer dat een. Dus dat was soms best wel even puzzelen. Zeker omdat je dan net niet het zelfde verbad hebt.










Ik vind hem zelf super leuk geworden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...