Distel Tim - Zabbez

 Gisteren Tom de Distel afgehaakt. Ik was er van de zomer op de camping al aan begonnen. Maar daarna kwam hij even in hoekje te liggen.



Dit is ook van de poppen die ik in eerste inastantie niet zou kiezen om te haken maar ik vind hem nu geweldig.



Tim is eigenlijk hememaal niet moeilijk om te maken. Alleen de Distel was wat lastiger. Vooral om hem mooi te krijgen. 



500 draadjes....

En hem dan nog in model knippen. Het wordt toch minder mooi als op de foto!


Wil je Tim ook haken? Hier kun je het patroon vinden:

http://www.zabbez.com/patterns/thistle-tim/#.X38O32gzY2w

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...