Zabbez: Waterlelie Winnie

Dit is waterlelie Winnie. En wat is ook deze weer leuk geworden. Iets waar ik blij van wordt in een tijd van quarantaine. 

Mijn docher is positief getest. ( Ze is er gelukkig niet heel ziek van. Alleen wat vekouden)Eigenlijk hadden we gisteren op vakantie gegaan. Dat dat niet doorging was een forse domper. Dan ben je blij met de kleine dingetjes



 Ik heb wat kleine aanpassingen gedaan. Ik besloot om het rokkje direkt aan het lijfje te haken. Omdat ik het makkelijker vind.




Ook hingen de buistenste blaadje een beetje slap. Net of ze een week geen water had gehad. Door hem aan de onderste toeren vast te naaien bleven de blaadjes wel mooi rechtop staan.





 Het rokje blijft ook wat lastiger overeind staan. Maar daar stoor ik me niet zo aan.





Het patroon kun je vinden op:

http://www.zabbez.com/patterns/waterlily-winnie/#.X4r9U9AzY2w

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...