Plantenhangers ( Happy handmade living)

 Twee maanden geleden kreeg ik een YLA box binnen waar ik het patroon echt heel gaaf vond. Maar het was een tas en ik kon er niet zo heel veel mee. 

Besloten om hem niet te haken.

Maar als snel kwam ik in het tijdschrijft happy handmade living een leuk patroon tegen waar ik het zelfde garen voor kon gebruiken.



Een planten hanger! 


Je ziet ze veel van macrame voorbij komen maar haken vind ik leuker!


Ik heb er even een potje met plantje ingedaan voor de foto maar de pot is eigenlijk wel wat zwaar dus moet ik op zoek naar een palstic potje. Ik wil er namelijk wel een binnen pot in doen omdat ik anders bang ben dat hij snel vies wordt.


Het patroon kun je dus in de nieuwste ( nog wel de nieuwe komt bijna uit 😍) Happy handmade living vinden. Die zover ik weet nog na te bestellen is ( aanrader!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...