Klein Floortje

Na al die bloemen poppen heb ik met de kerst een andere amigurumi gehaakt.
Kleine Floortje.


Het ging allemaal niet zo vlot. Ik hen voor de kerst een spuit in mijn heup gekregen voor een slijmbeursontsteking. Ik heb daar met name de eerste kerstdag nog veel pijn aan gehad...
Daardoor had ik minder zin om te haken.
( en als ik geen zin heb om te haken....)


Zoals ik al eerder blogde kocht ik het pakketje op de kreadoe. Het is een heel leuk pakketje met kleine bolletjes. 



Eigenlijk moeten er nog van vilt kleine stipjes op. En ik vind het ook erg leuk. Maar dan moet ik mooie ronde stipjes knippen. Ik kan misschien beter stipje haken.

Het patroon komt van Stip en Haak.
Hier is de link.

https://stipenhaak.nl/haakpatronen-winkel/mini-haakpatronen/haakpatroon-uil-floortje-mini/

1 opmerking:

  1. Wat vervelend voor je dat je een slijmbeursontsteking hebt en met kerst nog veel mijn had. Ik kan me voorstellen daat je dan minder zin hebt om te haken. Kleine Floor ziet er leuk uit. De stippen zijn niet echt nodig. Je kunt natuurlijk gewoon wat rondjes haken en kijken hoe dat staat.

    Sterkte en beterschap, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...