Clutch Adinda - YLA box

Ik heb al een keer eerder de YLAbox gekocht. Toen vond ik hem mooi maar niet helemaal mijn kleur (ik ben niet zo'n paars fan)
Dus bleef het bij die ene. Maat ik bleef het wel volgen. 
En toen bekend werd dat Adinda het patroon ontworpen had heb ik geen moment getwijfeld en hem direct besteld!

Het uitpakken van de YLA box is sowieso een feestje. Ze maken er elke maand weer echt weer een cadeautje van!!!


Maar toen ik zag wat het patroon was werd ik helemaal gelukkig. Wat een gave clutch!


Echt helemaal Adinda! Met lekker veel bloemetjes randjes enz. Ik kan hier zo blij van worden!!


Het patroon is niet moeilijk om te haken. Het is vooral bewerkelijk.


Een verwijzing naar het patroon heb ik niet. Het is niet te koop namelijk.

1 opmerking:

  1. Heerlijk verwenpakket en extra leuk als het resultaat zo iets moois wordt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...