Gerbra Gemma

Je zo zeggen dat deze pop al eerder voorbij kwam. 
Het is ja en en nee.
De Gerbra heb ik eerder gehaakt in de mini variant.
En ik heb deze met ander garen gehaakt. Softfun op naald 3.


Deze foto laat de verschillen zien.
Van rechts naar links
Mini pop gehaakt met gewoon katoen.
Grote pop gehaakt met gewoon katoen.
Grote pop gehaakt met softfun.



Toch ik hem denk ik niet van dikker garen haken. Ik ben bang dat het te grof word anders!


De bloembladen bij dit patroon moesten er eigenlijk ook aan genaaid worden. Maar ik ben daar niet zo goed in. Omdat het bij de mini wel aan gehaakt werd heb ik besloten om het bij deze ook te doen. Ik vind het wel geslaagd.


Dit zijn al mijn poppen op een na die ik gehaakt heb. Een pop is bij mijn nichtje.

Link naar de website:
http://www.zabbez.com

2 opmerkingen:

  1. Mooi rijtje bloemenpoppen. Allemaal even mooi. Goed idee om de blaadjes aan te haken in plaats van aan te naaien.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi die bloemen poppen.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...