Sam de Zonnebloem

Ook is van mijn haaknaald komen rollen.


Het nadeel van dit patroon is dat ik de blaadjes los aan moet naaien. Naast dat het niet mijn favoriete klusje is vind ik het ook niet echt heel mooi geworden. Ik vind het meehaken veel makkelijker en mooier worden.

Ik wilde de grote misschien ook wel een keer maken maar dit hield me tegen. Ik zit nu te overwegen om ze mee te gaan haken. Nog even even uitvogelen hoe precies.


Het blad leek me wat lastig van te voren maar dat viel reuze mee. Het is wel een leuke aanvulling.

Voor het patroon moet je in het boek van Zabbez  zijn. Bloemen poppen haken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...