Annie Anemoon

Mijn collectie mt bloemen poppen groet en groeit. Het is inmiddels wel saai eigenlijk maar ze zijn zo leuk.



Dit keer haakte ik Annie Anemoon. Ik had hier wat resten uit mijn kast gehaald en kwam van de roze toch net wat te kort. Er zit wat verschil in maar je moet goed kijken denk ik.


Inmiddels is de volgende pop al een heel eindje. Of ik alle mini's gaat haken. Denk het niet. Er zijn er een paar die ik wel minder leuk vind.


Mijn man gaf me gisteren een stille hint.... Misschien is het leuk om ze een poosje in de etalage van de wolwinkel te zetten.....


En vind je Annie nu ook zo leuk. In dit boek staan al de patronen van de kleine poppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...