Tim en Tessa tulp

 Ik heb hier een veliefd stelletje gemaakt:

Tim en Tess.



En ik ben er stiekem ook wel verliefd op. Als ze klaar zijn krijg ik altijd een kleine kriebel van. Vaak zet je als laatst de muts vast en dat maakt de pop zo leuk.


Tess draagt een schattig jurkje.


En Tom heeft een mooi blad op z'n rug.



De jongens varianten zijn altijd wat kaler omdat ze geen rokje hebben. Vaak wordt dat gecompenseerd met een mooie assesoire. Zoals in dit geval een blad.


Tom en Tess zijn alleen te koop als pakket en niet als los patroon.

Als je op deze link klikt vind je onderaan een lijstje met een aantal verkooppunten. 

http://www.zabbez.com/kits/#.X5PipdAzY2w

En ik kocht dit pakket ( en de ander 2 ) bijn Creamijn. Een hele fijn webshop.

https://www.creamijn.nl/search/?search=zabbez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...