Kris de Kerstster

 Kris de Kerster rolde gisteren van mijn haaknaald.




Ik heb een bolletje rood uit mijn vooraadkast gehaald. Misschien een iets ander tint als in het boek maar wel een hele warme kleur rood wat hem erg mooi maakt.



Bij deze pop konden de blaadjes er niet direkt aan gehaakt worden dus moest ik ze er aan naaien. En dan zijn spelden je grote vrienden.



Zo komen we al een beetje in kerststemming. 



Nu ben ik normaal niet zo erg van heel veel kerstspullen. En al helemaal niet om ze vroeg naar beneden te halen. Van de week begon ik er zomaar ineens zin in te krijgen. Komt misschien ook wel omdat ik vorig jaar met de CuteDutch box hele leuk dingen gehaakt heb. Maar ja het is nog veel te vroeg....




Maar ik las op het nieuws dat de eerste kerstbomen al verkocht zijn.... Dus zo gek was het nu ook niet blijkbaar. Het schijnt met Corona te maken te hebben. Mensen hebben behoefte aan gezelligheid.



 En zo haken we rustig door. Ik ben blij dat ik wat om handen heb. We zitten tot 30 oktober in quarantaine. Dus we hebben nog even te gaan.



Het patroon komt het boek bloemenpoppen haken van Zabbez.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...