Tuttteldoekje Floris

 Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat ik echt los kon gaan (ik haakte toen nog niet) Haak ik toch nog regelmatig babykadootjes.



Een docent van mijn dochter is zwanger. Ja dan moet mama wel wat haken. En ze is er dan zo trots op dat ik dat gehaakt heb....


Dit keer heb ik een ouder patroon van stal gehaald en heb ik weer eens gehaakt met pluisjes garen.

Het resultaat is weer zo schattig!

Hier kun je het patroon nog steeds bestellen:

https://www.cutedutch.nl/products/haakpatroon-tutteldoekje-varken-floris

2 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...