Kattenoog sokken

De eerste sokken die ik haakte maakte ik met de hak uit het boek. Maar ik kwam op de facebook groep een andere hak tegen. Na die een keer te hebben gehaakt was ik om. De sokken zaten lekkerder.

Nu het weer kouder is draag ik meer sokken en was snel door m'n sokken met extra hak heen. Dus trok ik de andere aan. Maar die zaten lang zo lekker niet meer.



Dus had ik een goede rede om een 2 nieuwe sets te haken. En wel van die hele mooie sokkenwol van juffrouw Lanterfant in Groningen.



Mijn buurvvouw op de camping keek me van de zomer al heel verbaast aan dat ik zulke dure wol kocht voor sokken. Ze had laatst voor 2 euro 5 paar gekocht bij de Aldi.... Dat ik dan zulke dure wol kocht....




Ik combineerde de wol met durable Socks. Ik vind dat uiteindelijk ook mooier als dat ik de sok in 1 kleur haak.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...