Funny Bunny xxl met dots pastel

Dit pakket lag al een ruim een jaar je wachten... Ik was er al eerder aan begonnen maar toen was hij veel te los. Ik had al wel nieuwe bollen gekocht maar die bleven  liggen...


 


Vorige week heb ik hem weer eens van stal gehaald. En ik heb veel plezier gehad in  het haken. Al moet ik zeggen dat de oren eindelooooos lang zijn. Ik heb  maar gelijk  een paar voor een volgende gehaakt.



Nadat de Funny Bunny in elkaar zat stond ze er akelig kaal bij. ( op de sloffen na maar die had ik al eerder gehaakt om rekening mee te houden tijdens te vullen.)

Tijd voor de kleding.



Ze kreeg een mooi Jurkje.


Het patroon daarvan paste ik iets aan. Ik haakte een extra toer om de hals omdat ik dat mooier vond.



Daarover een mooi vest.


Een heerlijk warme broek.


Een kraagje


Een mooie haarband met strik en stippen.


En heerlijk warme sokken. 



Ik vind hem zel zo ontzettend leuk geworden. Ik vind hem zo schattig!



Patronen zijn niet los te koop. Alleen in een pakket met garen. 

 Een link naar de officiele site:

https://www.funnyshaken.nl/xxl-funny-s/


Hier is alvast een verkooppunt waar ik heel tevreden over ben:

https://www.creamijn.nl/c-3578606/funny-haakpakketten/

1 opmerking:

  1. Jouw konijn is echt leuk geworden. De kleertjes staan schattig. Goed dat je haar hebt afgemaakt.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...