Zabbez: De familie Klaver

Dit keer maar in een keer heel de familie in 1 blog. Ik had zaterdag over Claire willen bloggen maar na een dagje winkelen met mn middelste dochter was ik eigenlijk zo moe dat  ik geen puf meer had om te bloggen.
Het scheeld ook weer allemaal de zelfde soort blogjes wat misschien wat minder saai is voor jullie.




Ik stel aan jullie voor:

Papa Cas



Mama Claire:



En kind Kas:




Cas en Claire komen uit een box.
Kas komt uit het boek babybloemen haken.

Dit zijn even de laatste bloemenpoppen. Ik heb nog andere haakwerken liggen (YLA box en Flower garden waar ik al een week mee achterloop...) Die moeten nu eerst weer even.

http://www.zabbez.com

1 opmerking:

  1. Schattige klaverfamilie. Papa een beetje stoer en mama lief met haar rokje en dat kleintje erbij. Leuk ze zo samen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...