Zabbez: Madeliefje Daan

In de boxen van zabbes zit garen voor 2 patronen. Een voor een meisjes en een voor een jongetje.


Ook aan Daan was ik op de camping begonnen maar ik kwam wit garen te kort. Daarom heb ik ook een toer geel gehaakt in het hoedje. 



Daardoor had ik net genoeg om het lijfje af te haken en door te gaan me het hoofdje. (Ik had alle bloembladeren in een keer gehaakt. En om kleurverschil te voorkomen had ik eerst het mutsje gehaakt om te zien of ik genoeg had)

Thuis had ik weer garen om de armen te haken.


Tis een gezellig stel zo.

Hier nog een keer de link naar de website van Zabbez.
http://www.zabbez.com/kits/#.XtpNE6BNdxA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...