Yla Box: 27

De jubileum editie van de YLA box. 2 jaar alweer!
Dit keer was het patroon een ontwerp van Tessa van Riet.



Een schattig klein konijnje.


Nu zit er altijd van die vulling bij de YLA box die ik eigenlijk altijd wegdoe omdat ik het gewoon geen fijne vulling vind.
Het is van de stugge spul. 


Maar ja als iedereen het gebruikt waarom zou ik het niet doen. Het is teslotte ook wel een beetje jammer om zomaar weg te gooien.....
Maar dat is maar 1 keer geweest. De volgende keer gaat het gewoon weer weg. Ik vind lastig spul. De knuffel wordt niet mooi rond. Het  lijkteen soort van niet mee te bewegen.....



Al met al ben ik niet helemaal tevreden met het eindresultaat. De armpjes vallen ook zo raar..
Maar vooruit de kinderen vinden hem zo CUTE....


1 opmerking:

  1. Het konijntje is schattig, maar met andere vulling is het makkelijker om de vorm mooi te vormen. Ik werk ook niet graag met stug vulsel. Een volgende keer weer gewoon doen wat je gewend bent. Dan wordt je vast blijer van het resultaat.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...