Jookz: Macaron Rammelknuffel

Vorige week kocht ik dit patroon. Ik had nog niet gelijk een bestemming maar die kwam al snel.


De kapper waar mijn man heen gaat is bevallen van een dochter.


Eerst dacht ik nog aan een lappenpop maar deze is ook wel erg leuk!


Ik haakte het in andere kleuren als  het patroon. Maar dat komt omdat ik deze kleur softy nog had liggen. En anders  moest ik het weer via intenet gaan besellen voor een bolletje.


Tijdens het vullen stopte ik er nog een rammelschijfje in.

Ik vind hem zelf erg leuk geworden.


Hier is nog de link naar het patroon:
https://jookzcreaties.nl/haakpatroon-macaron-rammelknuffeltjes/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...