Cute crochet box nr 6

Oh wat was ik gelijk verliefd op het schattige patroon toen deze  box binnenkwam.


Engel Emily



Nu heb ik even getwijfeld om er ook een engel van te maken. Ik ben niet zo gewend om engelen te kopen en te maken. Maar als er iets echt een belangrijke rol in het kerstevangelie heeft zijn het ook zeker de engelen! Dus past het ook wel heel goed bij de kerst...


 De knotjes met het strikje maakt Emily zo schattig!


Terwijl ik aan het haken was heb ik nagedacht overeen mooi plekje. Dat is in mijn nieuwe krans geworden. Meer heeft de krans eigenlijk ook niet meer nodig als een lint en een spijker om hem aan de deur te hangen. Morgen maar eens op zoek naar een mooi gouden lint!!



Mocht je nu ook zo verliefd worden op dit schattige patroon. De boxen zijn nog los te koop.
https://www.cutedutch.nl/collections/vorige-boxen

2 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...