Cute Crochet box nr 5

Mijn eerste indruk van deze box was niet zo goed. Ik vond het ontwerp maar simpel.... Kleur niet helemaal mijn kleur...


Maar soms kan simpel ook wel eens fijn zijn. Niet te veel nadenken. Gewoon haken in een flow zeg maar.


Dus zodoende ben ik het patroon toch wel gaan waarderen. Hoewel ik stiekem wel meer van het pakket nog had verwacht.


Mocht jij er nu wel helemaal verlieft op zijn geworden...
Ik zag dat hij nog niet te koop was via de website. Maar ik verwacht dat hij  een deze dagen nog wel te koop komt. 
Hier alvast een link. (hier staan ook de eerdere pakketten nog op)



https://www.cutedutch.nl/collections/vorige-boxen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...