Baby bloemen Zabbez

Net voor mijn vakantie kwam het nieuwe van Zabbez uit. Ik hoopte er stiekem op maar ik twijfelde wel om dat ik er niks over zag op social media.

De 10 grams bolletjes zijn heel handig voor deze poppen dus bestelde ik een heel pakket om ze bijna allemaal te kunnen haken. 


 Omdat ze zo klein zijn haken ze heerlijk snel weg. Dus groeide het aantal lekker snel.






 En zo kwamen ze van een potje terecht op een randje in het kozijn.

Ik heb er uiteindelijk 9 gehaakt van de 12.


Dit is Gerbera Guusje


Klaproos Pablo


Sneeuwklokje Saar


Roosje Robin


Narcis Nina


Dahlia Daantje


Tulp Tommy

Eigenlijk zou ik er wel sleutelhangers van willen maken. Maar het nadeel vind ik dat het ophangdraadje zo snel slijt.

Ik ga er nog eens over nadenken. Misschien maak ik er wel een slinger van...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...