Cute Dutch Advent kalender

In eerst instantie koos ik er voor om hem niet te bestellen. Ik twijfelde of ik het wel echt leuk zo vinden. Maar met Black Friday was hij met 10 procent korting. Toen heb ik op het allerlaatste moment besloten toch de Advent kalender te bestellen.



De mand waar hij inzit is om te beginnen erg leuk en tot nu toe heb ik er geen spijt van.


Een schrift bolletje katoen, een label en een knoop waren te cadeautjes op dag 1. Daarbij hoort nog een patroon wat op het blog van Cute Dutch staat.


Dit is het eindresultaat. Eigenlijk heel simpel maar daardoor juist zo leuk!




De tweede dag mochten we een mok uit pakken.


Dag 3 mochten we een wit bolletje en 2 kleine bolletjes uitpakken.... Daar zat ook nog een touwtje bij.


En nu moet ik biechten. Ik loop een dag voor. Dag 4 zie je namelijk ook al op de foto staan. 
Ik doe dat met een reden. Je hebt mensen die heel enthousiast zijn en de foto al heel vroeg delen. Nog voor dat ik zelf kon uitpakken. Op zich is dat niet erg... Ik heb er zo mn eigen oplossing voor bedacht.

Als het goed is komt er morgen een patroon voor de 4 bolletjes en het touwtje. Ik ben inmiddels heel nieuwsgierig.




2 opmerkingen:

  1. Ik snap dat je het niet leuk vindt als je al weet wat er in zit als je een cadeautje open maakt, en dus ervoor kiest een dag voor te lopen. Lijkt het me alleen weer niet zo leuk voor anderen dat jij nu hetzelfde doet door het hier al te laten zien. Misschien de foto wel pas op de juiste dag plaatsen?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daarom heb ik geen link in de groep geplaatst. De kans dat mensen die de BOX hebben zo op mijn blog komen is niet zo groot....En daarbij zal het niet dagelijks gebeuren...Kwam nu even zo uit

      Verwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...