Hanna Hortensia

In de vakantie was ik van plan om een aantal bloemen poppen te haken. Maar ik heb er maar 2 gehaakt. Op vakantie in de caravan (waar je ook veel voor zit) is het haken van amigurumies toch niet altijd even handig. Gelukkig had ik nog een ander project bij me. Maar naast Henk heb ik wel nog Hanna gehaakt.



Hanna bestaat niet in het boek. Maar het is een combinatie van twee patronen.



In de basis is het patroon van Henk de hortensia. Maar ik gebruikte het rokje van Annie Anemoon. Dat is het voordeel als je met een basis patroon werkt. Dan kun onderling uitwisselen.
Wel liet ik het borstzakje van Henk achterwege. Ik vond het niet zo leuk staan bij het rokje!





1 opmerking:

  1. Haken in de caravan is toch anders dan thuis haken. Toch knap dat je twee bloemenpoppen hebt gemaakt. Het is een schattig stel zo samen. Mooi gemaakt.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...