Yla box 15

Ik heb ze in fases gehaakt maar nu zijn ze toch af de cupcakes van de Yla box.


En wat zijn ze schattig geworden.


Met het haken van deze twee ben ik we wat aan het haspelen met de kleuren geweest... Hoe het komt weet ik niet... Maar ach ze zijn er niet minder leuk om.




Bij deze hoorde ik eigenlijk nog spikkeltje te borduren met de knoopsteek. maar de knoop steek en ik zijn niet bepaald vriendjes. Al jaren eigenlijk niet en ik verwacht ook niet dat het gaat komen!
Misschien dat ik er in de toekomst nog kraaltjes op borduur of zo.





Ik merkte dat ik bij deze de hagelslag precies goed wilde doen. Oefening in niet perfect te willen zijn!


Toen ik aan de laatste 3 begon was het hele project zo klaar. Ze waren  (op de slagroom na) redelijk makkelijk om te  haken.







Een link naar het patroon kan ik helaas niet delen. Het is een exclusief patroon voor de box. 
Hier wel een link naar de ontwerper van het patroon. Hij heeft nog zoveel leuke andere patronen.
https://www.etsy.com/nl/shop/MispeltoyCrochetShop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...