Hollandse tegeldeken

Eigenlijk is het gewoon een tegeldenken maar ik zag iemand hem gisteren Hollandse tegeldeken noemen en ik vind de naam eigenlijk wel toepasselijk!


Ik nam dit project aan aantal maanden meer als ik een wat langere reis moest maken of ergens mee naar toe waar ik kon haken.


De meeste patronen kende ik snel uit mn hoofd. Dus dan haakt het heerlijk weg in de auto.




Behalve de bobbeltjes rand, het in elkaar zetten en de rand er om heen. 


Het was een heerlijke deken om te haken en ik ben er erg blij mee!


Hier nog een link naar het patroon:
https://byclaire.eu/product/haakpatroon-tegeltjesdeken/

2 opmerkingen:

  1. De deken is prachtig geworden. De naam Hollandse Tegeldeken past er goed bij.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie deken!
    Leuk met al die tegeltjes-patronen.
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...