Bijtring

Voor een klein meisje haakte ik snel een kraamkadootje.


Ik had nog nooit kralen omhaakt en ervaring van andere maakte dat het me moeilijk leek om te doen. 
Dat is dus heel erg mee gevallen.


Dit pakketje bestelde ik bij Cute Dutch. maar ik heb nog genoeg liggen om er zelf een paar te haken.



Hier volgt nog de link naar het pakketje

https://www.cutedutch.nl/collections/haakpakketten-cutedutch/products/haakpakket-bijtring-molen

Verder ben ik nog met iets anders bezig. Maar dat is een langduriger project..... en als je al een heel eind bent en je komt er achter dat je het niet goed doet moet je heel veel uithalen en ben je nog langer bezig....

2 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...