Alpaca

Durable heeft een nieuw garen: Furry
Dat is weer pluisgaren maar net even anders.


Cute dutch maakte een patroon voor dit leuke garen: de alpaca


De nek van zo'n beest is best wel een dingetje. Ik deed er een lakrolletje in. Maar dan nog bleef hij wiebelen.
Ook staat de nek een beetje te ver naar achteren


Met dit garen is de achterkant toch anders als de voorkant. Voor de alpaca koos ik ervoor om de achterkant te gebruiken. Dus draaide ik hem halverwege om en haakt verder achterste voren.


Ik weet niet of het verschil op de foto goed te zien is. De linker is de achterkant. Hij is witter en wolliger.

Bij deze een link naar het patroon:
https://www.cutedutch.nl/pages/gratis-haakpatronen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...