Kris de kikker

Onderweg terug van mijn voorjaarsvakantie ben ik al aan Kris begonnen. Omdat dit patroon makkelijker was om onderweg te haken als de andere patronen die ik bij me had.

Ik wist dat hij daarna wel even zou blijven liggen. Maar ik had Nero 2 af en daarna heb ik Kris maar weer eens tussen de bollen wol vandaan gehaald.


In eerst instantie was ik niet direct verlieft op Kris maar ik had nog wat resten over dus toch besloten om hem te haken.


Bij het haken kreeg ik wel het gevoel dat ik koeien ogen (echte) in mn handen had....


En de poten waren ook wel een klus om te haken.


Tja en toen zat ie nog in z'n nakie....


Met een warme onesie en een mooie kroon was hij dan eindelijk klaar!!

Het patroon staat in slaapvriendjes haken.

1 opmerking:

  1. Dit een haakwerk voor een doorzetter. Je hebt de kikker prachtig gemaakt. Een naakte kikker kan echt niet. Nu is hij in zijn onesie en met zijn kroon echt een prins kikker.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...