Octopus

Een aantal jaar geleden haakt ik een soort octopus voor een bewoner. Zodat ze wat in haar handen heeft om te frutselen. 

Inmiddels is deze aardig versleten. Er zat nog maar een sliert aan. Kortom tijd voor een ander.


Ik haakte hem net zoals de vorige keren van restjes garen.
Ik koos er voor om verschillende soorten garen te gebruiken. In de bol softfun en softy.


Voor de staarten gebruikte ik ook weer verschilden garens. 
Scheepjes Twinkle
Scheepjes River washed XL
Scheepjes Softfun
Durable Cosy
Ik wilde ook Scheepjes Softy gebruiken maar ik twijfelde of het mooi zou gaan krullen en of het niet te snel kapot zou gaan. Dus die heb ik achter weg gelaten.

Patroon heb ik uit mn hoofd gehaakt. Het is gebaseerd op de Early Birds

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...