Lente versiering

Ik heb zelf nooit paastakken gehad en eigenlijk ook geen paasversiering. 
Voor mij heeft Pasen een andere waarde kan kuikens en paaseieren. ( hoewel de chocolade varianten wel de weg naar ons huis wisten te vinden...)


En toch staan hier nu takken met eitjes en kuikens in mijn kamer.



Ik zal uitleggen waarom:
Ik ben gek op de lente. Na een lange donkere winter wordt ik weer blij van de zon. Langer licht, tulpen kwetterde vogels 's morgens vroeg.


En daarom heb ik lenteversiering gehaakt. Ik wordt daar vrolijk van.


En die kuikens zijn ook zo doddig. Mn kinderen zijn er helemaal verlieft op. Ze hebben er alle drie een geadopteerd...


Moederkip kan natuurlijk ook niet ontbreken aan het geheel.

Het pakket is kant en klaar te koop bij Wolplein.

1 opmerking:

  1. Met de taken en jouw haakwerk haal je de lente in huis. Echt gezellig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...