Knuffeldeken Assepoetser

Voor de 3 van de 6 kinderen van mijn zus heb ik inmiddels een knuffeldeken gehaakt.

En nu haakt mijn zus ook maar geen knuffels en dan denk ik al helemaal niet met pluisjes garen....

Ook naait mijn zus. En ze had een aantal jurkjes voor een van haar dochters genaaid. Dus vond dochterlief  vond dat ze wel genoeg jurkjes had genaaid en het nu wel tijd dat mama maar eens een knuffeldeken voor haar zou gaan maken.....


Dat ging hem niet worden... Dus heb ik maar weer mijn hand over mn hard gestreken... Ach ik had weer een goed reden om een knuffeldeken te haken.


Dit is ook eigenlijk het patroon van Doornroosje. Maar ik wilde graag hem graag in een andere kleur haken. Dat had ook te maken met wat ik nog aan glittergaren in huis had.


Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat. En vond op het internet nog een mooi toepasselijk knoopje!



3 opmerkingen:

  1. Leuke knuffeldeken. Een echte prinses met de glitterbloemen in het haar. Dit is vast niet de laatste knuffeldeken die jij als tante haakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik vermoedt van niet. Denk dat er nog zeker 2 gaan volgen....

      Verwijderen
  2. Leuk, je knuffeldeken. Ik heb net Roodkapje klaar.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...