Luiereend Lana

Tijdens de vakantie begon ik ook aan luiereend Lana

Ik had het originele pakket besteld maar kreeg het pakket voor lux binnen. Dat was zulk mooi zacht garen dat ik besloot Lana van het zelfde garen te gaan haken. 


Ik koos er voor  om voor een oranje snavel en pootjes te gaan. Omdat oranje mooiere stond bij deze kleur garen.


Het was wel wennen om met dit garen te haken. Maar vooral in het begin. Het went snel.

Met dit garen leek het me niet handig om met een naald kleiner te haken. Daardoor is Lana vrij groot geworden.


Ik twijfel alleen nog over de luier. Op de foto lijkt het minder maar ik vind hem wat aan de kleine kant. 
De mengen zijn verdeeld hier.


Phildar neige is wel een heel aaibaar garen. Waardoor de knuffel ook heel zacht en aaibaar wordt...



1 opmerking:

  1. Nooit eerder gezien: een eend met een luier. Het is een echte knuffeleend met dat zachte garen. Leuke eend voor een kindje dat een klein broertje of zusje krijgt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...